LIBER-blog public românesc!

13 Ianuarie, 2008

Nina Iliescu :”Sustin limba moldoveneasca!:

Filed under: Diverse — .. @ 20:29
Tags: ,

Nina nevasta oficiala a lui iliescu.(o fi avand si ne-oficiale?)

  • Impreuna cu sotul meu, Ion Iliescu, ne declaram vorbitori si sustinatori ai limbii moldovenesti. Este dreptul moldovenilor ca natiune distincta si independenta sa comunice in propria lor limba.De asemenea, limba moldoveneasca este o limba de circulatie internationala si CHIAR ESTE RECUNOSCUTA DE ACADEMIA FRANCEZA. Din respect pentru franceji, trebuie sa acceptam si sa vorbim aceasta limba moldoveneasca. Asa crede si sotul meu.
  • RUSINE bloggerilor care se tin de shotii si prostii si inganeaza numele marelul poet Mihai EMINESCU prin bloguri false si mincinoase. LA fel, RUSINE si comunistilor fugiti in Cuba si care fug din calea progresului!!!
  • Acesta este primul post scris in LIMBA MOLDOVENEASCA! Sper ca ati inteles!

    Ma uimeste asemanarea (ca 2 picaturi) cu carolica, aceleasi vorbe aceiasi mentalitate trasa pe calapod, nu e nimic schimbat la ea cu romanism sau alte fleacuri, rusu … tot rus pina moare. Sa tot vina de astia cu cetatenii romane si ne-am ars de fericire.😆

    http://ninailiescu.wordpress.com/2008/01/13/sustin-limba-moldoveneasca/

    33 comentarii »

    1. Nu cred ca e adevarat,cred ca cineva isi face de cap,de ce nu chiar Carolici😀 ? Cred ca nu te superi daca-ti redactez titlul😉

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:23

    2. Alex, am intrebat si eu pe site la mine (evident, cu link catre tine si catre site-ul ala, asa zis al Ninei), poate ma dumiresc si eu ce si cum….

      http://www.robintel.ro/index.php/Opinii/WTF.html

      Sper sa nu te superi ca am pus link-ul aici.

      Comentariu de Robintel — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:28

    3. E nevasta lui Iliescu🙂
      intra pe blog sa vezi ce mai zice, eu stiam ca e tacuta vezi d-ne mimoza, da e un pro-rus original. cine stie cita influenta o fi avut in deciziile lui ilici.
      Acum mare democrata. mi se face greata. Acum inchipuieti ca cine stie citi de astia tacuti (fatarnici) primesc cetatenii si dupa o vreme li se aude glasul cine stie pe unde cu nu stiu ce idei de care habar nu aveai, si pe care un roman nu le poate gindi astfel.

      Comentariu de Xtall — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:29

    4. La com 2.
      😉

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:30

    5. mai lasa Ninocika ca e un post cu MARE DISPRET – stiu precis ca rusilor nu le place sa li se spuna (cu apelative de astea)😛 las sa vaza tot omul ce stima am fata de una ca ea, si ce daca e nevasta lui ilici. ?

      Comentariu de xtall — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:34

    6. 🙂 Titlul de la post-ul meu?🙂 Ai idee de un altul, la fel de explicit?🙂

      Comentariu de Robintel — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:37

    7. Nu cred ca femeia asta e intr-atat de senila incat sa publice asa ceva. Nu cred, mi se pare improbabil. Si totusi, eu am intrebat. Sper sa ma lamuresc. Mi se pare sub orice critica ce-o zis ea. Nu exista nicio (cica asa se scrie mai nou) limba moldoveneasca. Eu oricum am ceva personal cu Iliescu…

      Comentariu de Robintel — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:40

    8. pai ala a fost originalul🙂
      Alex a schimbat

      Comentariu de xtall — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:43

    9. Xtall de unde ai luat ca rusilor nu le sunt pe plac apelativele ? Din contra. Maine Iliescu (sotul) isi va cere scuze public:mrgreen:

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:43

    10. Ei🙂 ce scuze? a cerut vreodata scuze asta ptr toate porcariile facute ?
      El inca crede ca a „facut bine” si .. gindeste bine, nu vede ca e un sclerozat de mult.
      Cu ninocika stiu precis🙂 NU LE PLACE sa li se spuna asa.

      Comentariu de xtall — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:47

    11. Cred ca e facatura,ce tampita”oficiala” poata sa scrie asa:”Nina Iliescu-nevasta oficiala”❓:mrgreen:

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:48

    12. :)):)):)) WTF era titlul? :)):)):)) Pe bune? :)):)):)) Jur ca n-am stiut! :)):)):))

      Cat despre Iliescu, trebuie neaparat sa imi fac timp sa-i descriu ce si cum am eu pe suflet, din „bunavointa” dumnealui, D-zeu sa-l ierte ca eu n-am so fac.

      Comentariu de Robintel — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:48

    13. Pe sotia lui Petru Lucinski tot o chiama Nina🙂

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:52

    14. 😀 Titlul era :Ninocika a facut glas”😛

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 22:55

    15. Alex citeste si blogu lui ilici sa vezi ca e asemanare, nu o sa vezi injuraturi, se comporta (aparent) decent nu spune prostii dar se vede (simte) rica.
      Si e „nevasta oficiala” ca cine stie poate ilici a mai fost casatorit vreo data.🙂
      Daca ar fi facatura ilici crezi ca nu ar fi comentat ceva are inca parghii sa dea in judecata.

      Comentariu de xtall — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:00

    16. Xtall, ai dreptate, ar fi comentat careva. No, ii clar, de-amu trebuie sa-mi fac o „lista neagra” pe site. Nu mai suporta amanare.

      Comentariu de Robintel — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:02

    17. Poate nu stie fericitu ca mai are si o sotie „oficiala”😀

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:12

    18. Nu exista sa scrie cineva pe identitatea unei persoane ..”personalitate”.
      Merge la un nimeni, dar sa faci declaratii cu care ilici nu ar fi de acord nu cred ca ar ramane asa fara ca ilici sa faca ceva sa dea in judecata etc.. sa faca ceva din moment ce ar fi un impostor. dar se vede ca nu e🙂

      Comentariu de xtall — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:18

    19. Hai mai Alex, nu fi rau, de morti numai de bine! :)):)):))

      Comentariu de Robintel — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:18

    20. Pai nu demult am aflat ca a patit-o si primarul Iasului,cineva a deschis un blog cu numele lui si el nici nu stia, a aflat de el de la stiri🙂

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:24

    21. 🙂 A lui Iliescu e public, se stie de el.🙂

      Comentariu de Robintel — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:26

    22. Stiu ,ca i-au facut si publicitate blogului😀 Gata nu mai schimb titlul ca deja e cotat la bursa😀 ,se fac trimiteri la post-ul asta de pe ro.wordpress😀

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:33

    23. 🙂 da da , dar de Ninocika nu se stiau prea multe parca era ceva tabu.
      Ce ce hram poarta acum am vazut, stiam ca e ceva rusoaica dar credeam ca e una de alea linistite ce fiind in alta parte nu are treaba si nu se implica in politica lui ilici.
      Dar ai da apa .. sa tot curga. nu pricep cum naiba mai sint oameni de astia si astazi, care se mai si exprima IN PUBLIC – NISTE ROMANI ??? pai sa nu le dai la cap … bine spunea cineva ca o sa scapam e astia DE TOT abia atunci cind o sa moara.

      Comentariu de xtall — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:35

    24. Carolici a hotarat s-o faca cunoscuta🙂 Zau ca seamana cu mana ei

      Comentariu de Alex — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:38

    25. 🙂 Nici pe aici nu se stia nimic, cel putin unde am intrebat eu.🙂 Amu’ ii scriu o „scrisoare deschisa” lui Bunicuta (Iliescu). Poate o citeste cineva si-o da mai departe.🙂

      Comentariu de Robintel — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:41

    26. Asta ma uimit, seamana ca doua picaturi, tot cu domnule si alte prostii, are un stil caracteristic de a se exprima, un fel de amprenta🙂 ce mirare sa vad idei identice.

      Iata si tag-ul de pe wordpress
      http://wordpress.com/tag/ion-iliescu/

      Comentariu de xtall — 13 Ianuarie, 2008 @ 23:41

    27. Toate blogurile astea Mihai Eminescu,Nina Iliescu,Creanga.Caragiale parca sunt facute de o mama,s-au apucat spurcatii astea de comunisti sa-l pnangareasca si pe Eminiscu,canaliile naibii😡

      Comentariu de Alex — 14 Ianuarie, 2008 @ 00:59

    28. Lasati-le ca sunt la ‘sto”.

      Eu am o rugaminte la xtall, sau ma rog la cine se pricepe. Nu ca nu as putea sa intreb informaticienii din firma dar cand e sa te ajute, parca iti rezolva ceea mai mare problema de pe lumea asta.

      Doresc sa activez un site de vizualizare on line sub VIVOTEK. Cei de acolo de la firma care au aceasta transmisie on line imi spun ca (probabil) codul intern de securitate este altfel setat.

      De asta am intrat pe internet explorer si am dat tools / internet options si apoi Security sa pot debloca (activa) ActiveX control dar nu stiu cum sa bifez astfel incat sa-l pot activa (Vivotek).

      Eu voi retine si actualele setari pentru a nu aparea cu mizerii la serviciu dar as dori sa stiu cum sa fac setarile pe acest ActivX control astfel incat sa pot vizualiza on line.

      Comentariu de George — 14 Ianuarie, 2008 @ 12:36

    29. Le-am scris eu pe toate :

      Active X controls and pug-ins:

      Automatic promting for Active X controls
      Disable
      Enable
      Binary and script behaviors
      Adm approved
      Disable
      Enable
      Download signed active X controls
      Disable
      Enable
      Prompt
      Download unsigned ActiveX controls
      Disable
      Enable
      Prompt
      Iniatialize and script activeX controls not marked as safety
      Disable
      Enable
      Prompt
      Run ActiveX controls marked safe for scripting
      Disable
      Enable
      Prompt
      Script ActiveX controls marked safe for scripting
      Disable
      Enable
      Prompt

      Nu-mi spuneti ca trebuie sa le trec pe toate la enable ca nu se activeaza.

      Comentariu de George — 14 Ianuarie, 2008 @ 12:47

    30. activeX de obicei e setat pe prompt si e cel mai bine asa.
      Cu vivotek ala am vazut ca nu merge la toti se leaga de media playerul folosit ptr vizionare (trebuie de setat si ala probabil) si recomanda sa se folosasca Quicktime deci ar trebui sa ai instalat Quicktime
      Eu zic cel mai bine (posibil) sa folosesti Firefox ca are suport plugin f bun ptr mai toate playerele.

      Comentariu de xtall — 14 Ianuarie, 2008 @ 13:34

    31. merge am testat un server de ala
      http://ebdemo.3322.org:17131/
      dar tebuie neaparat Quicktime instalat

      Comentariu de xtall — 14 Ianuarie, 2008 @ 13:43

    32. Da e faina camera, zoom si o gramada de setari live🙂 , am instalat si eu sisteme video, (servere) nu de astea (desi profi) si nu au asa ceva la un asa pret.

      Comentariu de Xtall — 14 Ianuarie, 2008 @ 13:54

    33. Raspunsul Academiei Franceze la interpelarea Anei Gutu de la ULIM.

      Academia franceza sustine ca in dictionarul sau nu exista referiri la existenta unei limbi moldovenesti si atrage atentia ca nu are nici o legatura cu lucrarea „Petit Larousse”. Această precizare vine dupa ce cotidianul „Moldova Suverana” a publicat, recent, un articol semnat de Viorel Mihail, în care autorul susţine că „Academia franceza a acceptat termenul de limba moldoveneasca”. Academia franceza a precizat, la solicitarea Mediafax, ca la rubrica „Moldova” din Dictionarul sau (Dictionarul Academiei franceze, n.red.) nu se face nici o referire la ceea ce sugereaza autorul articolului din „Moldova Suverană”.

      „Referitor la Moldova, fost principat danubian situat intre Carpati si Marea Neagra, sau relativ la locuitorii acesteia”, este explicatia regasita in Dictionarul Academiei franceze, care urmeaza sa fie actualizata. Institutia citata de Mediafax a subliniat ca nu exista nicio referire la „moldovenesc” sau la o „limba moldoveneasca”.
      Academia franceza subliniaza de asemenea ca nu are nici o legatura cu lucrarea Petit Larousse si considera, in acest context, drept curios faptul ca pe prima pagina a cotidianului „Moldova Suverana” a fost titrat: „Academia franceza a acceptat termenul de limba moldoveneasca”, deasupra unei fotografii a lucrarii Petit Larousse 2008.

      De altfel, Academia franceza precizeaza ca explicatia data termenului „moldovenesc” in editia din 2008 a lucrarii Petit Larousse este : „Legat de Moldova, stat independent, sau Moldova, regiune romaneasca; legat de locuitorii acestora; forma a limbii romane vorbita in Moldova”.

      Comentariu de Alex — 18 Ianuarie, 2008 @ 13:35


    RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

    Lasă un răspuns

    Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

