LIBER-blog public românesc!

26 Noiembrie, 2007

A aparut Crysis

Filed under: Diverse — .. @ 14:39

“Viziunea despre jocul Crysis a fost intotdeauna ca va ajunge sa ofere jucatorilor cea mai concentrata si intensa experienta pe care un first person shooter a oferit-o vreodata.”

Cerinte minime de sistem
Sistem de operare – Windows XP sau Windows Vista
Procesor – 2.8 GHz sau mai rapid (XP) sau 3.2 GHz sau mai rapid (Vista) – Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz pentru Vista) sau mai rapid, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz pentru Vista) sau mai rapid, AMD Athlon 2800+ (3200+ pentru Vista) sau mai rapid
Memorie – 1.0 GB RAM (XP) sau 1.5 GB RAM (Vista)
Placa Video –256 MB – NVIDIA GeForce 6800 GT,; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro pentru Vista). Versiunile pentru laptop a acestor chipset-uri s-ar putea sa ruleze jocul dar nu sunt recomandate. Jocul nu va rula pe chipset-urile integrate.
Hard Drive – 12GB
Placa de sunet – compatibil cu DirectX 9.0c

Cerinte recomandate de sistem
• Sistem de operare – Windows XP sau Windows Vista
• Procesor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz sau AMD Athlon 64 X2 4400+
• Memorie – 2.0 GB RAM
• GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 sau ceva similar

Cateva imagini din jocul Crysis:

 

5 comentarii »

  1. George🙂 (daca nu ai plecat)
    Ai cumparat vreodata de pe e-bay ? sint de incredere ?
    Nu am incredere in carduri ca plata on-line, in general e-mag-ul e preferatul meu dar am vazut chestii interesante pe e-bay, stii cumva, au si altceva ca mod de plata?

    Comentariu de Xtall — 30 Noiembrie, 2007 @ 11:51

  2. Eu nu am utilizat e-bay, dar am colegi care au folosit si imi spun ca e de incredere.

    Eu am alta parere.

    Mi-au spus ca trebuie deschis un cont de pay-pal iar plata trebuie facuta numai daca in josul paginii gasesti optiunea criptat.

    Altfel nu e de incredere.

    Nici eu nu am incredere in achizitia de produse cu plata on-line. Ofer numarul de card numai pentru rezervarea unui loc la hotel (in vest). Asa solicita ei in mod frecvent. Nu am avut neplaceri pana acum dar mai stii cine citeste rezervarea?

    Comentariu de George — 30 Noiembrie, 2007 @ 18:27

  3. https (s=secure) nu e totdeauna „secure”.
    Nici aici nu am incredere sa cumpar cu inregistrarea pinului de card doar pe cont bancar (la cele cunoscute cu care am mai facut tranzactii) sau cel mai sigur, plata direct la livrare (e sfant).
    e-bay a avut asa ceva dar nu stiu daca mai e de actualitate din cate am inteles au scos modalitatea asta.

    Comentariu de Xtall — 30 Noiembrie, 2007 @ 20:45

  4. Xtall,candva ai spus ca ai un amic care e pasionat de receptoarele satelit.Ai putea sa-l intrebi daca stieunde pot fi gasite key-urile pentru DIGI TV,caci de cateva zile s-au schimbat si nu mai apar nicaieri.Daca-ti da vreo informatie,posteaza la o personal,caci dau de naiba daca fac key-rile publice pe blog.

    Comentariu de Alex — 30 Noiembrie, 2007 @ 21:02

  5. Sa vad ce pot face, nu prea stau pe acasa … luna asta e luna de „facut bani” comenzi „la greu”🙂 mai tot timpul e asa.
    te anunt daca aflu ceva😉

    Comentariu de Xtall — 1 Decembrie, 2007 @ 23:19


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

