LIBER-blog public românesc!

6 Noiembrie, 2007

Cererile pentru obtinerea vizelor vor fi depuse direct la Consulatul Romaniei !

Filed under: Stiri — Alex @ 09:52

Incepand cu 20 noiembrie curent, cererile pentru obtinerea vizei romanesti, vor putea fi depuse direct la Sectia Consulara a Ambasadei Romaniei la Chisinau. Cererile vor fi primite dupa principiul primului venit si in functie de capacitatile tehnice de preluare si procesare, conform programului de lucru cu publicul, intre orele 8.30-16.00 si 19.00-22.00. Potrivit avizului misiunii diplomatice romane la Chisinau, pana la 19 noiembrie curent inclusiv, depunerea cererilor de vize se va realiza in baza programarilor on-line deja existente.  Aceasta procedura va fi temporara pana cand se va lansa una noua,dupa cum s-a anuntat mai inainte ,cea cu programarea prin telefon. 

11 comentarii »

  1. O intrebare fara legatura cu subiectul.

    Inteleg ca asociatia HP este un ONG. Cine finanteaza acest ONG. In mod normal finantarile ONG-urilor trebuie facute publice.

    In alta ordine de idei (fara nici o legatura cu cei de la HP) despre ce ONG se spunea intr-un comentariu ca ar avea interese sa deterioreze relatiile RM cu Ro, sau ma rog, ca actiunile acestui ONG au avut ca efect deteriorarea si mai mult a relatiei oricum proaste? Spuneati ca se prezenta ca fiind unul proromanesc.

    Comentariu de George — 6 Noiembrie, 2007 @ 14:57

  2. se spunea intr-un comentariu ca ar avea interese sa deterioreze relatiile RM cu Ro

    Ce actiuni pro-romani ai vazut ? s-au facut destule tapaje la consulatele alea, au sustinut ceva vreodata ? (pe mine ASTA ma intrigat de prima data, cat de fraier poti fi sa nu accepti ca e un pas DE BINE deschiderea lor, da sa vezi ce replici savante ca de fapt NU CONTEAZA ca sunt mai multe si nici nu ne trebuie)
    Am mai vazut recent comentarii ca wow, ce bine este, si nu e de fapt absolut nici o diferenta, o sa se dea TOT ATATEA VIZE in plus lumea va sta la cozi de le va parai picioarele care si asa sunt cine stie de pe unde venite.
    La sponsorizari (daca or fi de cineva, desi ma cam indoiesc, ca se cam jeluiau, dar au fost cu siguranta sponsorizati pentru ca se vede le lipseste🙂 si si-au pastrat traiectoria de neutralitate nu suparam nici capra nici varza dar am avea nevoie de bani, bani, ma gandesc si eu, ptr ce ? sa dea cineva din gura a neutralitate ?
    Asa ceva are interes numai unul ce vrea ca lucrurile sa ramana asa cum sunt si ca RM sa ramana asa cum este, ei au cam ramas pe dinafara daca observi, tocmai pentru ca nu s-au legat nici de unul nici de altul, nu au ceva bine definit.
    Doar .. asa … sa dam o imagine de bravada si „dreptate” fara sa supere pe careva si aia nu prea se poate.
    De aia lumea se uita (ca la circ din amuzament) altii mai slabi de inger vai mama idolul meu (care insa nu face nimic)🙂 comedie internautica… ceva serios nu e.

    Comentariu de Xtall — 6 Noiembrie, 2007 @ 17:12

  3. George,dupa cate am citit pe site-ul lor stiu ca de fapt ONG-ul lor nu mai exista juridic din primavara acestui an,au avut o adunare generala si s-a hotarat atunci sa se dizolve HP,finantele le obtineau de la diferiti sponsori,oameni simpli,personal nu cred ca era numai atat,pe net am gasit ca au fost finantati de multe ori direct de Fundatia Soros ori indirect de alte organizatii,dar care tot se aflau sub umbrela lui Soros.
    Cat priveste a doua intrebare George,in afara de HP nu cunosc sa mai fi fost alt ONG,care desi s-au declarat un ONG proromanesc,mai toate protestele lor erau indreptate impotriva Romaniei si in afara de ei nimeni nu a stricat anul asta intr-atat relatiile Romaniei cu Moldova,toate protestele lor au fost de folos numai comunistilor si altor terte parti,care doreau ca relatiile dintre Romania si Moldova sa fie stricate si ca ei sa fie chipurile „avocatul”Moldovei in UE,dar scopul lor este ca sa scada cu orice pret prestigiul,autoritatea Romaniei in Estul Europei, care dupa cum se vede le reuseste din plin si sa indeparteze Moldova de aderarea la UE,s-o mentina in spatiul de influenta a Rusiei.

    Comentariu de Alex — 6 Noiembrie, 2007 @ 17:53

  4. Faptul ca toate actiunile lor sunt indreptate impotriva Romaniei am observat cu mare usurinta. De ce oare sunt asa duplicitari?

    Totusi ca un ONG sa supravietuiasca trebuie sa aibe asigurate finantari. Iar finantatorul isi impune in acest mod orientarea ONG-ului.

    Stiti ce e pacat? Ca in fostele state sovietice ONG-urile sunt privite ca entitati parazite. Ele dimpotriva ar trebui sa promoveze democratia.

    De ex. in Romania ONG-urile sunt foarte puternice, Pro Democratia isi impune un proiect de lege (legea votului uninominal). Nu comentez daca e bun ori nu, dar vocea ONG-urilor este ascultata. Au fost ministri alesi din randul celor din ONG.

    Initial am crezut ca acest ONG – HP este proromanesc si pentru promovarea democratiei. Nu numai ca nu e proromanesc, dar si faptul ca stigi in strada vrute si nevrute nu inseamna ca promovezi democratia.

    In RM nu sunt cu adevarat ONG ori organizatii proromanesti? Poate sucursale ale unor ONG-uri din Romania.

    Ca o parere generala a unui roman ce nu a fost in RM: comentariile jurnalistilor de limba romana sunt in general neutre fata de Romania unele chiar PENTRU apropiere fata de Romania.

    Opiniile cititorilor sunt descurajante (oamenii de rand) par ca urasc Romania si romanii.De acea am spus mai demult ca sunt sceptic in privinta unei eventuale uniri.

    Comentariu de George — 7 Noiembrie, 2007 @ 10:21

  5. Eu cat pe ce sa ai sprijin, la propriu😡 , entuziasmat nevoie mare ca uite d-le cineva FACE CEVA si acolo, si poate dam inainte cu ceva (cat de mic) ptr ca am prieteni destui si poate ai impingeam si pe cei de acolo sa le recomand ONG-ul sa se implice ca lumea ar vrea sa se implice, sa FACA CEVA, dar nu e lamurita inca cine sunt „cei buni” si ceilalti „rai”, oricum mare prostie as fi facut …..
    Noroc ca au dat-o in bara si am vazut ideile, am ramas…socat.❓ (sa nu zic cracanat)😛
    Chiar nu mai pricep nimic din modul lor, ce anume ar dori sa faca ? .. nici atat, au facut totusi „cate ceva” dar mult prea individualist, tot timpul egoul personificarii eroului (de parca am fi in povesti nemuritoare cu balauri zmei si eroi) si stau mai frate in expectativa la celelalte „sa vedem ce va fi” iar daca intebi ceva au un stil de ati raspunde de nu stii la ce anume sa te gandesti ca iti raspund de parca le-ai facut ceva nemaipomenit de rau daca ai intrebat, se simt deodata lezati in interes (naiba mai stie care o fi si ala).
    Ca sa sponsorizezi asa ceva nu merge, ptr ca tu de fapt sponsorizezi o idee (care in principiu este si a ta) la ei nu o sa gasesti asta ptr ca is prea individualisti, cred mai degraba ca vor sa faca bani din miscare cu sponsorizari, sau sa faca eroisme fasaite ptr a putea fi apreciati si introdusi pe nu stiu ce posturi deosebite ptr ca au facut ceva (ce cred ei ca e nemaipomenit dupa cum o arata laudele de sine🙂 )

    Comentariu de Xtall — 7 Noiembrie, 2007 @ 11:23

  6. Ai dreptate George,ONG-urile sunt privite ca entitati parazite si servesc inca ca organizatii prin care se spala banii murdari.La noi nu exista ONG-uri asa cum in Romania oriin Europa ,la fel cum sindicate care sa apere pe adevarat drepturile salariatilor,sunt numai pentru a strange bani pentru cadouri de Craciun si de 8 martie pentru femei.
    Oamenii de rand spun ce aud la stiri.Asa au fost educati sa creada ca tot ce se spune la radio si la tv este adevarat.In afara de postul public de stat si cateva rusesti cei de la tara n-au ce privi,la oras mai are lumea ce viziona ,dar totusi majoritatea sunt rusesti,propaganda comuniasta si rusa lucreaza puternic aici.

    Comentariu de Alex — 7 Noiembrie, 2007 @ 16:08

  7. Siu ce inseamna asta. Si la noi pana in 1995 au functionat doar posturile TV de stat. Asta si explica de ce am ramas atat de indobitociti atat de multi ani.

    Deschiderea granitelor este o alta sursa de informatii. Din pacate pentru basarabeni, odata cu aderarea Ro la UE portile s-au inchis si mai abitir (macar si pentru spatiul Romania-Bulgaria).

    Inteleg ca nu sunt ONG-uri pro-romanesti, NU?

    Comentariu de George — 7 Noiembrie, 2007 @ 16:38

  8. Alex, ii judeci pe nedrept. Stii tu la cine ma refer. Consider ca nu ai nici un drept sa-i judeci. Asa s-au nascut. Nu au ales sa fie asa.
    Daca vrei sa-i „articulezi bine” ingnora-i.

    Igoranta este cea mai buna arma de atac si nu ura. Ura nu arata decat ca acorzi importanta celui pe care nu-l suferi, ignoranta fata de acea persoana este cu mult mai dureroasa.

    Nu este OK aversiunea ta fata de ei.

    Comentariu de George — 7 Noiembrie, 2007 @ 16:53

  9. Eu nu-i judec pe adevaratii homosexuali.e treaba lor cu iapa lor cum se zice pe la noi,dar pe Lupusor il „ating”la nervi pentru ca stiu ca el face teatru ,mi-a spus unul de la ei,cineva a scris si pe site ca el
    nu-i homosexual,se da asa ca sa atraga public pe curaj si sa obtina fonduri de la homosexualii de peste hotare pentru ei,imi pare chiar ca Anton a crezut si i-a ajutat,nu-mi mai place la el ca ataca pe cei care nu gandesc ca el,si asta dupa ce au declarat ca situl este public.Eu inteleg ca daca esti pentru libera exprimare,au ales si denumirea de HYDE PARK,atunci toti au dreptul sa se exprime liber,natisti,fascisti,comunisti,tiganni,rusi,baptisti,catolici,evrei,
    negtrii.dar el cum vede ca scrie alde Brewer,Turcanu,Filat sare in capul lor pana nu-i matura de pe site.Dar cu homosexualii,iti mai scriu odata ca n-am nimica,stiu ca acei adevarati asa se nasc.

    Comentariu de Alex — 7 Noiembrie, 2007 @ 17:42

  10. OK, impostorii sunt descoperiti pana la urma.

    Asta nu justifica invectivele si patosul asta. Va descalifica pe multi. Hai sa fim seriosi sunt multi altii mai rai si mai nocivi decat homo…

    Nu stiu cine e Brewer, dar articolele lui, intransigenta manifestata si intoleranta rece il prezinta ca un om profund nedemocratic. Mi-e sila numai cand ii citesc numele ca autor al unor articole. Nici nu mai deschid pagina. Stiu ce si cum gandeste.

    Comentariu de George — 7 Noiembrie, 2007 @ 18:02

  11. Pai nici eu nu sunt de acord cu Brewer,dar ce vina are el daca i-au spus ca situl este pentru libera exprimare si a hotarat ceva sa scrie,si cand colo i-au sarit toti in cap.Intr-un timp am intrat cu Brewer in polemica,dar cand am vazut ca aiureste,l-am lasat in plata domnului😛

    Comentariu de Alex — 7 Noiembrie, 2007 @ 18:14


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: